Cautare


12 Octombrie 2017
Syscom Digital pariaza pe marketing experiential si deruleaza in Romania proiecte in premiera

In ultimii ani, odata cu dezvoltarea ariei de servicii digitale, marketingul traditional offline prinde noi forme. “Marketerii stiu ca cea mai buna metoda de a vinde un produs este sa stabilesti o conexiune emotionala cu consumatorii, iar pentru asta trebuie sa le oferi experiente autentice. Marketingul experiential este o modalitate eficienta si spectaculoasa de a-i implica pe consumatori, oferindu-le posibilitatea de a interactiona cu brandul intr-un mod distractiv. Cream contexte experimentale si dezvoltam tehnici pentru a genera diferentiere pentru marcile clientilor nostri, furnizand totodata plusvaloare pentru consumatori.”, declara Maia Novolan, managing director la Syscom Digital, agentie de marketing interactiv, mobile, online si componente digitale, care deruleaza de peste 8 ani proiecte complexe de consumer interaction.

Conform statisticilor, 98% dintre consumatori sunt mai determinati sa cumpere un produs dupa o activare experientiala, 87% dintre ei il cumpara, iar 70% dintre cumparatori devin clienti si a doua oara. 

Din perspectiva mecanicilor de marketing, integrarea elementelor digitale in zona de offline este un proces ceva mai complex decat includerea unui link, hashtag sau cod QR pe elemente din mediul offline, cum ar fi afisajul la raft sau panourile publicitare. “Marketingul experiential creeaza avantaje competitive si experiente de brand complexe cu mai multe touchpoint-uri. Tehnologia redefineste spatiul, timpul si obiceiurile consumatorilor. Aici, experienta noastra in digital ne ajuta pentru ca, punand la mijloc device-uri si alte tool-uri digitale, knowledge, platforme sociale sau alte canale adiacente (outdoor digital, SMS, NFC), transpunem consumatorii intr-un mod inovator din online in offline si invers, prin diverse concepte creative si experiente fizice, mai interesante pentru ei si mai eficiente pentru marketeri.”, explica Maia Novolan.

Prin noua sa divizie, infiintata in urma cu doi ani, Syscom Digital a derulat proiecte de brand engagement in premiera in Romania.

Un astfel de proiect este si campania nationala Coca-Cola “Bratara Oficiala a verii”, premiata recent cu locul I la festivalul Webstock 2017, sectiunea Innovation (http://www.2017.webstock.ro/awards.php), proiect implementat de catre Syscom Digital, care a avut doar componente mobile de suport. A fost practic prima campanie nationala de mare anvergura derulata exclusiv prin intermediul tool-urilor mobile, intregul mecanism de campanie bazandu-se pe o platforma mobila deservita de doua aplicatii (end-user CokeScan si enterprise), un website, o flota de tablete si telefoanele mobile ale participantilor. Aplicatia CokeScan oferea utilizatorilor, pe de o parte, posibilitatea de inscriere in campanie prin simpla scanare a codului de bare unic tiparit pe zona speciala a etichetei (bratara), iar pe de alta parte, accesul la o selectie a celor mai relevante articole despre muzica, artisti si cool stuff. 

Aplicatia a fost disponibila gratuit in AppStore si Magazin Play, ocupand saptamani la rand locul 1 in topul aplicatiilor gratuite. Platforma generala a campaniei a inclus si aplicatia enterprise CokePrize. Prin intermediul acesteia, echipa Syscom Digital a realizat, prin simpla scanare a bratarilor castigatoare, redemptia digitalizata si punerea in posesie instant a peste de 250.000 de premii, prin instalarea unei retele de tablete conectate in timp real la baza de date centrala in toate restaurantele McDonald’s, la Festivalul Untold si la Festivalul Neversea. Sistemul a oferit avantajul de a livra in timp real organizatorului campaniei date relevante de trafic si de stoc management. “Din punct de vedere tehnic a fost cea mai complexa campanie promotionala derulata vreodata in Romania, provocarile implementarii debutand chiar cu generarea a zeci de milioane de coduri de bare unice, corelate cu alte coduri unice aflate in capac.”, povesteste Maia Novolan, liderul echipei de implementare.

In zona de retail si evenimente, pe componenta de brand engagement, Syscom Digital dezvolta concepte creative si mecanici de interactiune cu consumatorii, cu focus pe rezultate (vanzari) pentru a-i aduce pe consumatori din mediul online si a finaliza experienta (achizitia) in magazine. Agentia dezvolta proiectele in-house, utilizand device-uri digitale speciale – ecrane touch de dimensiuni mari, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete cu aplicatii mobile standard sau de realitate augmentata, mecanisme cu componenta Kinect, proiectii interactive, experiente video 360.

Din recuzita proprie a agentiei fac parte si infochioscuri special concepute pentru afisajul dinamic cu continut personalizat; totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse in zone publice pentru brand engagement; proiectii interactive ce permit utilizatorilor sa interactioneze in timp real cu o imagine proiectata; ochelari VR care aduc in prim plan senzatiile puternice plasand utilizatorul in mijlocul evenimentelor; caruseluri foto 360° care ofera experiente vizuale in offline cu finalitate in online, dar si drone pentru activari de marketing „la inaltime”.

Syscom Digital a gestionat pana acum proiecte digitale de tip Experiential Marketing inclusiv la evenimente indoor si outdoor, la conferinte, in magazine si in galerii comerciale (www.proiectedigitalespeciale.ro).

Despre Syscom Digital:

Infiintata in 2009, Syscom Digital (www.syscomdigital.ro) este o agentie de marketing interactiv, care deruleaza proiecte complexe de consumer interaction si customer experience, integrand componente de mobile, online si digital field marketing. Dupa numarul de proiecte si cifra de afaceri, Syscom Digital este in prezent unul dintre liderii industriei, deruland proiecte pentru clienti directi precum Coca-Cola, Danone, LG Electronics, L’Oréal, Help Net,  Nestle, Sephora, Timisoreana, Unilever, Ursus, deservind si alte companii si branduri prin intermediul agentiilor de publicitate partenere. 





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate