Cautare


13 August 2018
Ce ne pregateste Google pentru viitor? Descopera inovatiile anuntate in 2018

Pentru anul acesta, Google a pregatit noi lansari de produse si instrumente utile specialistilor in marketing, toate cu scopul de a ajuta companiile mici si mari sa se dezvolte rapid. Fiecare dintre produsele introduse pe piata in cadrul Marketing Innovations Keynote 2018 in luna iulie urmareste sa asigure brand-urilor posibilitatea de a conduce campanii transparente si calitative.

Inca de la inceput, Srindar Ramaswamy, vice-presedinte al Google Ads, a subliniat necesitatea unui advertising de calitate, transparent si de incredere, orientat catre nevoile tuturor utilizatorilor de internet. De altfel, fiecare specialist in domeniu trebuie sa isi concentreze eforturile in a pune la dispozitie experiente relevante si folositoare, deopotriva, pentru toti. Traind intr-o lume in care posibilitatea de a obtine rapid informatii determina nivelul de exigenta si asteptarile utilizatorilor, Google urmareste sa se asigure ca afiseaza publicitate doar pentru produse reale, oferind, totodata, posibilitatea de a-ti controla personal optiunile. in acest mod, ofera o experienta online desavarsita atat pentru cumparatori, cat si pentru cei care ofera produse si servicii. 

Cu scopul de a-i ajuta pe oamenii secolului XXI sa navigheze usor provocarile zilnice, Google a identificat profilul consumatorului – curios, exigent si nerabdator. Astfel, specialistii in marketing sunt nevoiti sa isi adapteze campaniile, strategiile digitale si proiectele de advertising acestor caracteristici, intrunind si valorile de baza ale Google – calitate, transparenta si siguranta. De aceea, in spiritul acestor tendinte si trasaturi specifice, Google a reusit sa isi inoveze produsele la un nou standard in acest an.

Afla noutatile pe care Google le-a adus marketing-ului si advertising-ului in 2018:

O prima schimbare majora este adusa platformei Google AdWords, devenita Google Ads, ca urmare a unei strategii de rebranding. Aceasta ofera acum o gama mult mai larga de posibilitati de advertising in cadrul motoarelor de cautare, YouTube, Google Maps, Google Play si altele.

De asemenea, pentru a oferi mai multe optiuni specialistilor in marketing, in cadrul Google Marketing Platform, un nou set de unelte actualizate a fost integrat cu scopul de a conecta produsele Google si pentru a impartasi perspective si idei constructive.

De exemplu, corelat cu noile instrumente, Instant Reporting analizeaza si raporteaza instant activitatea campaniilor publicitare online, reusind sa asigure rezultatele dorite intr-un interval redus de timp.  O alta schimbare introdusa de Google in acest an priveste Double Click, care devine in 2018 Search Ads 360. Acesta contribuie la planificare, cumparare si la masurarea efectelor reclamelor in Google si alte motoare de cautare.

Mai mult, chiar si Display & Video 360 este imbunatatit, imbinand acum caracteristici ale Double Bit Click Manager, Campaign Manager si altele pentru a cuprinde toate canalele de publicitate –  audio, video, tv. Drept urmare, ele pot fi gestionate dintr-un singur loc.

91% dintre posesorii de smartphone au cumparat sau planuiesc sa cumpere influentati de reclamele online pe care le considera relevante, in timp ce de 3 ori mai multi oameni urmaresc reclamele video, Google aduce imbunatatiri si platformei YouTube. intrucat cei 1,9 milioane de utilizatori lunari urmaresc zilnic 1 miliard de ore de video, YouTube propune noi oportunitati excelente pentru specialistii in marketing de a-si face cunoscute produsele si serviciile. Astfel, sunt lansate True View for Reach, True View for Action si Maximize Lift Bidding. Fiecare instrument este creat astfel incat sa sporeasca posibilitatile de brand awareness si sa faciliteze conversia pe site.

In mod firesc, si cresterea vizibilitatii brand-ului se numara printre principalele scopuri ale campaniilor de publicitare create cu responsabilitate. Instrumentul Maximize Lift Bidding, introdus de Google, se foloseste de Machine Learning pentru a ajunge la cat mai multi utilizatori ce ar putea fi incurajati sa cumpere odata ce au vizualizat o reclama pe YouTube.

Sansele ca un utilizator sa devina clientul unei companii cresc daca are contact cu o reclama relevanta, utila si unica, la fel ca si nevoile sale. in consecinta, Google lanseaza Responsive Search Ads – o optiune flexibila si simpla de a crea strategii de marketing online pentru rezultate imbunatatite. Acest tool combina si gaseste compatibilitati in descrierile si textele din Google pentru a personaliza reclame. in plus, ofera mai multa flexibilitate, cu 90% mai mult spatiu pentru text.

Stiai ca 50% dintre detinatorii unui smartphone renunta la a cumpara online din cauza dificultatii de navigare a site-ului si a timpului de incarcare a paginilor?       
 
In incercarea de a facilita acest aspect, Google propune Landing Page Speed, instrument ce masoara viteza de incarcare pe mobil a landing pages. Scorul pe care il primesc acestea ajuta la identificarea problemelor si optimizarea site-ului pentru asigurarea unei experiente satisfacatoare.

De asemenea, un fenomen cat se poate de real consta in accesarea paginilor web de-a lungul zilei de pe mai multe device-uri, fie smartphone-ul personal, laptopul de serviciu sau tableta, ceea ce ingreuneaza monitorizarea eficienta a dinamicii paginilor. Pentru a rezolva aceasta dificultate, Google introduce Cross Device Reporting and Remarketing in cadrul Google Analytics. Acest sistem combina date de la cei care viziteaza site-ul de multiple ori pe zi, dar si utilizand mai multe device-uri. Ulterior, reclamele ajung la grupuri relevante de cumparatori sau potentiali clienti. 

Nici companiile mici nu au fost neglijate de Google in 2018. Smart Campaigns este un tool esential si usor de folosit pentru ca firmele mici sa economiseasca timp, concentrandu-se pe aspectele care le intereseaza in mod direct – oferirea de produse si servicii de calitate. Acest instrument scaneaza site-ul si creeaza reclame optimizate pe care le afiseaza potentialilor clienti din zona. Daca in SUA, jumatate din companiile mici nu detin un site, o tremie dintre IMM-urile romanesti nu au o identitate online. Chiar si in cazul celor care utilizeaza o pagina web, nu exita timpul, nici expertiza necesara pentru a realiza un site optimizat si eficient sau strategii digitale. Smart Campaigns colecteaza informatiile relevante creand pagini pentru micile companii, simplu si rapid. in ajutorul companiilor cu target local, Google a lansat Local Campaigns, ce reuseste, in doar cativa pasi simpli, sa promoveze afaceri representative, in functie de locatia utilizatorului.





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate