Cautare


Twitter a utilizat informatiile de securitate in scopuri publicitare
10 Octombrie 2019 Internet

Twitter a utilizat informatiile de securitate in scopuri publicitare

Este posibil sa fi oferit Twitter numarul dvs. de telefon pentru autentificare two-factor. Compania a spus ca acest numar ar fi putut fi folosit pentru publicitate.

Este posibil ca o functie de securitate Twitter sa fi afectat confidentialitatea datelor utilizatorilor, a declarat compania marti, intr-un comunicat. Twitter a declarat ca a descoperit recent faptul ca adresele e-mail si numerele de telefon destinate a fi folosite pentru securitate "ar fi putu fi folosite in mod din neatentie in scopuri publicitare". 

Puteti oferi Twitter numarul dvs. de telefon pentru protectii cum ar fi autentificarea two-factor, care ar trebui sa ingreuneze accesarea contului dvs. de catre hackeri - chiar daca acestia va fura numele de utilizator si parola, nu va pot prelua contul decat daca au si numarul dvs. de telefon. 

Aceste informatii ar trebui utilizate exclusiv in scopul protejarii contului, insa Twitter a spus ca agentii de publicitate au reusit sa se atinga de numerele de telefon pentru a directiona recolame, prin intermediul sistemului de publicitate "Tailored Audiences" si "Partner Audiences". 

Aceste instrumente permit agentilor de publicitate sa directioneze un anumit anunt catre un client, in baza propriilor liste de marketing. Spre exemplu, daca ati oferit numarul dvs. de telefon unui lant de farmacii pentru discount-uri, acel lant v-ar putea face publicitate pe Twitter in baza aceluiasi numar de telefon. 

"Atunci cand un agent de publicitate si-a incarcat lista de marketing, este posibil sa fi potrivit persoane de pe Twitter cu lista lor in baza e-mail-ului sau a numarului de telefon pe care titularul contului Twitter le-a furnizat in scopuri de siguranta si securitate", a declarat Twitter. "Aceasta a fost o eroare si necerem scuze". 

Compania nu a dezvaluit cati oameni au fost afectati si a sustinut ca a remediat problema in 17 septembrie. Twitter nu a explicat de ce a asteptat trei saptamani pentru a dezvalui acest lucru publicului. 

Facebook a facut o dezvaluire similara in martie, sustinand ca a legat si numerele de telefon in scopuri de securitate cu publicitate directionata. 

Problema amestecarii publicitatii cu numerele de telefon furnizate pentru autentificarea two-factor este aceea ca, in esenta, pune securitatea si confidentialitatea in contradictie intre ele. Autentificarea two-factor este o functie importanta de securitate, care reduce  care reduce semnificativ sansele ca un hacker sa preia contul dvs., insa oamenii sunt mai putin inclinati sa o foloseasca, daca simt ca le pune in pericol confidentialitatea. 

Cercetatorii au descoperit ca masura de securitate sufera deja de o rata de adoptie scazuta, iar dezvaluirea Twitter nu aduce nicio imbunatatire. 

Daca va preocupa ca acest lucru s-ar putea intampla in viitor cu orice alte platforme care ofera autentificare two-factor, luati in considerare utilizarea altor metode in afara de SMS pentru masura de securitate. In 2016, National Institute of Standards and Technology a incetat sa mai recomande SMS-ul pentru autentificarea two-factor, mentionand ca exista modalitati mai bune de a va autentifica. 

Puteti utiliza instrumente precum aplicatiile de autentificare, pe care Twitter a inceput sa le sustina in 2017, sau chei de securitate. In aprilie, Google a anuntat ca telefoanele Android ar putea functiona drept chei de securitate. 

Sursa: www.cnet.com


Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate