Cautare


11 Octombrie 2019
STUDIU reprezentativ Exact Business Solutions, populatie utilizatoare de internet: Adultii de peste 45 de ani, cei mai mari consumatori de online news Adultii 45-55: principalii ascultatori de online radio

Daca stirile online prezinta zilnic interes pentru 4 din 10 romani utilizatori de internet, cu varsta cuprinsa intre 18-65 de ani, cifrele se modifica atunci cand privim spre categoria de varsta +45 ani, in cadrul acestui segment fiind inregistrata o rata de accesare de 50% - arata cel de-al patrulea val al studiului cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, (esantion reprezentativ la nivel national de 1061 respondenti, utilizatori de internet, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions in mai 2019.

De interes pentru aceasta categorie de varsta sunt si informatiile de cultura generala, acestea fiind accesate cu o frecventa saptamanala de 6 din 10 romani, utilizatori de internet. Tot saptamanal sunt citite si articolele/materialele/sfaturile legate de sanatate si nutritie. O atentie deosebita ii este acordata acestui subiect de catre cei cu varsta cuprinsa intre 45-55 ani (6 din 10), in timp ce in randul celor cu varsta cuprinsa intre 56-65 de ani, interesul este ceva mai scazut (4 din 10). 

„Analizand comportamentul online al celor doua categorii de adulti, utilizatori de internet (45-55 ani si 56-65 ani), se disting diferente si in ceea ce priveste utilizarea internet bankingului, a aplicatiilor de food delivery ori a mediilor la care s-a apelat pentru petrecerea timpului liber”, afirma Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions. Astfel, internet bankingul este utilizat de 45% dintre cei apartinand primei categorii de varsta, in timp ce cea de-a doua categorie de varsta inregistreaza o rata de utilizare de numai 29%. 

Tot adultii de 45-55 ani sunt cei care apeleaza cu preponderenta la aplicatiile de food delivery – 19%, cu +11% fata de adultii de 56-65 ani (8%). 

Adultii 45-55 ani: principalii ascultatori de online radio

Radioul online este preferat zilnic de adultii cu varste cuprinse intre 45-55 ani – 31% / vs / 26% media nationala si 14% in cazul adultilor de 56-65 ani. 
La randul lor, blogurile sunt preferate de internautii de 56-65 ani, 4 din 10 alegand sa-si petreaca timpul liber citind bloguri (cifra similara mediei nationale), in timp ce adultii de 45-55 ani le acceseaza saptamanal in procent de 30%. 

Informatiile sunt parte a celui de-al patrulea val al studiului „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de EXACT Business Solutions in luna mai 2019. Universul cercetarii a fost reprezentat de persoane cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani, rezidente in mediul urban si rural si utilizatoare de internet. Volumul esantionului a fost de 1061 respondenti. Acestia au fost selectati din panelul EXACT Business Solutions, care contine 50.000 de respondenti, chestionarul fiind administrat online. 
Despre EXACT Business Solutions

Cu experienta de peste 10 ani in marketing research, EXACT Business Solutions ofera o gama larga de metode, tehnici si instrumente de cercetare atat pentru studii cantitative, cat si calitative. Pentru facilitarea intelegerii si activarii insight-urilor de la consumator in business-ul clientului, EXACT si-a extins aria de expertiza, prin adoptarea metodologiei Design Thinking. Ne propunem sa inspiram oameni si echipe prin organizarea de evenimente si cursuri, programe de instruire si de personal coaching, pentru ca organizatiile sa-si construiasca capabilitatile, cultura si mindsetul, folosind instrumente si metodologii de Design Thinking.





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate