Cautare


21 Ianuarie 2015
Solutia Maritime ICT Cloud introduce navele de pe oceanele lumii in Societatea Permanent Conectata

In ciuda faptului ca, in 2013, aproximativ 9,6 milioane de tone de produse au fost transportate pe calea apei, reprezentand aproape 80% din volumul comertului mondial si peste 70% din valoarea acestuia, inzestrarea industriei maritime cu solutii IT&C a fost mai lenta decat in cazul altor industrii de transport. Ericsson (NASDAQ: ERIC) isi propune sa schimbe aceasta stare de fapt odata cu lansarea Maritime ICT Cloud, o oferta end-to-end care imbina o solutie administrata de cloud cu aplicatii din industrie, suport pentru servicii, administrare a conectivitatii, dar si servicii de integrare de sisteme si consultanta.

In prezent, navele se bazeaza pe informatii despre trafic, incarcaturi, porturi, vreme si siguranta selectionate si controlate manual, transmise mai degraba individual in loc sa fie disponibile tuturor printr-o retea comuna. Acesta este un proces greoi, iar absenta accesului in timp real la date poate conduce la aparitia erorilor.

Solutia Ericsson Maritime ICT Cloud va conecta navele aflate pe mare cu operatiunile desfasurate pe uscat, dar si cu furnizorii serviciilor de intretinere, cu centre de suport al clientilor, parteneri de transport si de operatiuni portuare si autoritati. Mai mult decat atat, oferta va sustine mai multe servicii de administrare a flotelor de nave, de monitorizare a motoarelor si a consumului de combustibil, dar si a rutelor si a sistemelor de navigatie, asigurand, totodata, bunastarea echipajelor. Ericsson va furniza un pachet complet, de la conexiunile la satelit la suport pentru aplicatii, si va putea administra solutia direct pentru clientii sai.

Orvar Hurtig, Head of Industry & Society in cadrul Ericsson, a declarat: „Navele aflate pe mare au deja sisteme care sa le permita sa monitorizeze cele mai importante functii interne, consumul de combustibil, rutele urmarite si starea echipajului, insa problema este ca acestea nu sunt bine integrate cu sistemele de administrare a flotelor de pe uscat si, astfel, nu maximizeaza potentialul datelor in timp real. Ca sustinator al Societatii Permanent Conectate si lider mondial in domeniul telecomunicatiilor, Ericsson este partenerul potrivit sa conecteze aceste sisteme disparate si sa le permita sa faca schimb de informatii cu intarzieri cat mai mici.”

Maritime ICT Cloud ofera trei mari categorii de beneficii: optimizarea calatoriilor, monitorizarea incarcaturilor si bunastarea echipajelor. Combustibilul reprezinta cea mai insemnata cheltuiala pentru orice proprietar de nava, dar si o sursa importanta de emisii daunatoare pentru mediul inconjurator. Datorita solutiilor de diagnoza a motoarelor si a informatiilor in timp real despre vreme si despre conditiile de trafic de pe mare, dar si din porturi, Maritime ICT Cloud le permite capitanilor de nava sa isi optimizeze calatoriile pentru a economisi timp, combustibil si bani, diminuandu-si, in acelasi timp, si impactul asupra mediului inconjurator.

Pana la finalul anului 2014, cele mai mari nave puteau sa transporte 19.000 de unitati de cate  20 ft. (TEU) fiecare. Monitorizarea unor incarcaturi atat de mari reprezinta o provocare imensa, iar beneficiile conectarii wireless a containerelor, monitorizarea lor si integrarea informatiilor in timp real intr-o platforma comuna sunt extraordinare.

In urma ultimelor modificari aduse Conventiei privind munca in domeniul maritim (2006), proprietarii de nava trebuie sa le asigure echipajelor conexiuni broadband pentru comunicare, divertisment, training si telemedicina. Maritime ICT Cloud include o platforma de comunicare multi-service ce sustine conectivitate imbunatatita si un plus de latime de banda pentru diferite tipuri de trafic. Acestea contribuie la un grad mai mare de satisfactie la locul de munca si rate superioare de retentie, mai multe oportunitati de dezvoltare profesionala pentru echipaj, dar si posibilitatea de a face fata mai usor urgentelor medicale ce pot aparea.

Despre Ericsson

Lider la nivel global in furnizarea de tehnologie si servicii de comunicatii, Ericsson face posibila crearea unei societati permanent conectate. Relatiile solide si de lunga durata pe care le avem cu cei mai importanti operatori telecom din lume ne permit sa ajutam oameni, companii si societati sa-si atinga adevaratul potential si sa creeze un viitor sustenabil. 

Portofoliul nostru de servicii, software si infrastructura IT&C – axat, in special, pe solutii de mobilitate, broadband si cloud – ajuta industria telecom si alte sectoare sa-si imbunatateasca activitatea prin cresterea eficientei, optimizarea experientei utilizatorilor si descoperirea de noi oportunitati de business.

Cu peste 110.000 de angajati in intreaga lume si clienti in peste 180 de tari, Ericsson imbina cu succes experienta la nivel global cu servicii si tehnologii de top. Sustinem retele care deservesc peste 2,5 miliarde de abonati. Mai mult decat atat, investitiile noastre in cercetare si dezvoltare asigura ca solutiile pe care le oferim, implicit si clientii nostri, raman printre cei mai buni din industrie. 

Fondata in 1876, Ericsson are sediul in Stockholm, Suedia. in 2013, compania a inregistrat venituri in valoare totala de 34,9 miliarde USD (227,8 miliarde coroane suedeze). Ericsson este listata la Bursa Nordica OMX din Stockholm si pe NASDAQ din New York. 






Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.
Newsletter

Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate