Cautare


20 Aprilie 2016
Sondaj SmartExperience: 90% dintre angajati considera foarte utile programele de well-being implementate la locul de munca

Angajatii din companii isi doresc sa participe la programe de well-being o data la 6 luni Atelierele de beauty & fashion, dezvoltare personala si arte plastice sunt cele mai dorite

Programele de corporate well-being implementate la locul de munca au un impact pozitiv asupra angajatilor si a lucrului in echipa in cadrul companiilor din Romania, potrivit unui sondaj realizat, in perioada ianuarie – martie 2016, de SmartExperience, principalul furnizor de solutii si programe de corporate well-being din Romania. 

Peste 90% dintre angajatii care au participat in ultimele trei luni la cel putin un program de well-being organizat de angajatorul lor considera foarte utile aceste ateliere. Printre motivele nominalizate se regasesc: oportunitatea de a-si cunoaste mai bine colegii de serviciu si imbunatatirea relatiilor cu acestia, cresterea nivelului de incredere in sine la locul de munca, posibilitatea de a experimenta activitati noi, precum si sansa de a se relaxa.

Respondentii la sondaj isi doresc ca urmatorul atelier la care vor participa sa fie din zona de:  
  • Beauty & fashion (28%) 
  • Dezvoltare personala (17%) 
  • Arte plastice/ Hobby (12%)  
  • Actorie (11%)
  • Nutritie (9%)
  • Mindfulness (9%)
  • Altele, precum outdoor, cooking, body language, handmade (14%)    
„Cererea de programe corporate well-being se afla pe un trend ascendent in Romania, cu cresteri notabile in ultimii cinci ani,” declara Alecsandra Ionita, CEO si well-being specialist SmartExperience. „Pe de-o parte, angajatorii identifica in aceste ateliere un tip de beneficii extrasalariale prin care pot investi in starea de bine a angajatilor lor, iar angajatii care participa simt mai eficient apartenenta la echipa din care fac parte. inca din timpul desfasurarii programelor, dar si pe termen lung, angajatii observa imbunatatirea starii si cresterea nivelului de energie pozitiva, cresterea productivitatii, precum si placerea de a lucra in echipa.” 

Sondajul extensiv a fost realizat de SmartExperience in cadrul a opt companii multinationale care au implementat cel putin un atelier in intervalul ianuarie – martie 2016 si au impreuna peste 8.000 de angajati in sediile din Bucuresti si din tara. Companiile sunt lideri de piata in industrii precum IT si telecomunicatii, farmaceutica si sectorul financiar-bancar. 
      
DESPRE SMART EXPERIENCE

SmartExperience este prima companie din Romania care pune la dispozitia angajatorilor o gama completa de solutii si programe de corporate well-being, peste 35 de tipuri de activitati, ce pot fi desfasurate la birou sub forma unor ateliere creative si au la baza tehnica learn-by-doing. SmartExperience este singura companie care adopta o abordare integrata a programelor corporate well-being, imbinand metode clasice de training cu activitati desfasurate prin cele mai interactive modalitati. 

SmartExperience si-a inceput activitatea in 2010, prin organizarea de ateliere tematice pentru relaxarea angajatilor si furnizeaza servicii complete pentru unele dintre cele mai mari companii din tara. Programele implementate se desfasoara la sediul companiilor, fie in pauzele de pranz, fie dupa orele de serviciu.

Pentru mai multe informatii, accesati site-ul companiei: http://wellbeing.smartexperience.ro/ si urmariti compania pe Facebook: https://www.facebook.com/smartexperience.ro/?fref=ts 





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.
Newsletter

Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate