Cautare


Glovo a obtinut o investitie de 115 milioane euro si urmareste consolidarea pozitiei de cel mai relevant hub de tehnologie din Europa de Sud
20 Iulie 2018 Business

Glovo a obtinut o investitie de 115 milioane euro si urmareste consolidarea pozitiei de cel mai relevant hub de tehnologie din Europa de Sud

Startup-ul continua optimizarea platformei si imbunatatirea serviciilor pentru livratori, utilizatori si magazinele partenere. Companiile Rakuten, Seaya si Cathay reafirma angajamentul fata de modelul de business Glovo in seria de finantare C , in care sunt inclusi noi investitori precum AmRest, cel mai mare operator de restaurante, firmele private de pe piata de capital Idinvest Partners si GR Capital, precum si alti investitori Glovo a intrat pe piata din Romania in luna mai 2018

Platforma Glovo, proaspat lansata si pe piata din Romania in luna mai a acestui an, anunta expansiunea business-ului prin investitia de 115 milioane de euro primita in cadrul seriei C de strangere de fonduri. Companiile internationale precum Rakuten, Seaya si Cathay, care au investit anterior si in seria B, AmRest, desemnat cel mai mare operator de restaurante din Europa Centrala, firmele private de pe piata de capital Idinvest Partners si GR Capital, precum si alti investitori mai mici se numara printre finantatorii din aceasta serie. Noua etapa de strangere de fonduri permite startup-ului sa continue investitia in optimizarea platformei si a resurselor tehnologice de imbunatatire a serviciilor oferite livratorilor, utilizatorilor si magazinelor partenere. Compania urmareste extinderea echipei globale de tech prin recrutarea a peste 100 de ingineri in urmatoarele luni, unul dintre principalele obiective fiind pozitionarea ca unul dintre cele mai relevante hub-uri de tehnologie din Europa de Sud.

Lansarea in 6 tari si 20 de orase din intreaga lume in doar 3 luni demonstreaza prioritatea Glovo de a-si consolida business-ul la nivel interational, cu accent de dezvoltare in America Latina si zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa). in Spania, Glovo opereaza deja in peste 21 de orase, in timp ce la nivel global prezenta sa creste prin extinderea in 61 de orase din 17 tari.

Fondat in Barcelona in ianuarie 2015, Glovo a revolutionat modul in care oamenii din mediul urban pot avea acces la lucrurile pe care si le doresc, oferindu-le oportunitatea de a comanda orice, oricand si oriunde in perimetrul orasului in care se afla.

Cresterea rapida si consolidarea pozitiei pe piata a Glovo contureaza potentialul companiei. Asadar, in seria actuala de finantare prestigioasa companie japoneza Rakuten, sponsor al echipei FC Barcelona, fondul Cathay Innovation si compania spaniola Seaya Venture revin cu investitii. Acestea cred cu tarie in modelul de business inovator Glovo si urmaresc promovarea expansiunii acestuia. AmRest este unul dintre noii investitori care iau parte la shareholding-ul startup-ului din Barcelona. AmRest detine peste 1650 de restaurante in mai mult de 16 tari, prin brand-uri precum KFC, La Tagliatella, Pizza Hut, Starbucks si Burger King, Blue Frog si KABB. Investitia de 115 milioane de euro pozitioneaza Glovo ca fiind una dintre companiile spaniole care a primit cea mai mare investitie in 2018.

,,Suntem mai mult decat bucurosi de aceasta investitie majora care ne va ajuta sa crestem rapid in urmatoarea etapa a business-ului”, a declarat Oscar Pierre, CRO si co-fondator Glovo. ,,Prioritatea mea in acest moment este sa investesc in extinderea echipei de tech si sa continuam optimizarea platformei pentru a oferi cele mai bune servicii pentru cei trei piloni principali ai companiei: livratorii, utilizatorii si magazinele partenere, pentru a ne pozitiona ca prima alegere in materie de aplicatie de delivery”.

Mai mult, compania beneficiaza de un atuu prin nominalizarea lui Niall Wass pentru pozitia de presedinte al board-ului. Niall Wass a ocupat pozitia de SVP (EMEA si APAC) in cadrul Uber si a contribuit la dezvoltarea strategiei de business Glovo in ultimul an.

Despre Glovo

Glovo este o aplicatie care iti permite sa comanzi si sa livrezi orice produs, din si in perimetrul orasului in care te afli. Aplicatia s-a lansat pe piata din Romania in luna mai 2018. La nivel global, aplicatia are peste 1 milion de utilizatori si 5600 de parteneri. in Spania, serviciul este disponibil in zonele urbane in peste 21 de orase, printre care Barcelona, Madrid, Valencia, Zaragoza si Sevilia. Glovo opereaza si in capitalele principale ale Europei si EMEA, precum Roma, Paris, Istanbul sau Casablanca si in 9 tari din LATAM, precum Brazilia, Argentina sau Panama. Glovo activeaza in acest moment in peste 61 de orase din 17 tari din intreaga lume si urmareste expansiunea in noi orase in urmatoarea perioada.

Pentru informatii suplimentare:
Camelia Ganga / Glovo Bucuresti
camelia.ganga@glovoapp.com

Ioana Sabo / Daescu Bortun Olteanu
ioana.sabo@dbopeople.ro 



Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate