Cautare


25 Octombrie 2017
Folosirea datelor in marketing-ul digital

Traim un trend tehnologic mai mult decat interesant, directia marketing-ului indreptandu-se spre personalizarea totala. Se estimeaza ca pana in 2020 vom atinge nivelul de 100% personalizat al experientelor in contact cu brandurile. De aceea, expresia ‘datele sunt mai importante decat aurul’ incepe sa fie tot mai valabila. Dar cum folosim datele in mixul de marketing digital?

A aparut un nou obiectiv in business-uri

Dezvoltarea, cresterea si utilizarea audientelor in mixul de digital sunt activitati care tin ocupati marketerii de azi, preocupati cu intelegerea comportamentului oamenilor in platformele digitale utilizate zilnic, care se dezvolta constant oferind tot mai multe optiuni de reutilizare a datelor lasate de oameni in online.

Nu numai mesajele in retele sociale sau bannerele din site-uri sunt personalizate prin campanii de remarketing, dar si cautarile in Google. Newsletterele afiseaza parti dinamice in functie de comportamentul oamenilor, iar mai nou si site-urile se adapteaza in functie de contextul vizitei.

Relevanta e cuvantul cheie

Datele sunt folosite pentru cresterea rezultatelor, marketerii digitali se bucura in sfarsit ca acum pot face ce nu se putea inainte – sa afle ce parere au oamenii carora se adreseaza, aproape instant. Campaniile de retargetare cresc performanta, rezultatele fiind cu cel putin 30% mai bune fata de cele ale metodelor vechi.

Asa cum inca ne uimeste faptul ca, de exemplu, dupa ce am cautat un hotel pe Booking.com dintr-un anumit oras vedem pe Instagram oferte cu reduceri la hoteluri din acel oras, asa ii incanta si pe marketeri care se ocupa de remarketing-ul Booking, analizand un spike ridicat in cifre la interactivitatea cu advertising-ul digital.

Ce date urmarim despre audientele brand-ului?

Google 

Ofera posibilitati multiple de creare si utilizare a audientelor, gestionate usor fie din Google Analytics, fie din Google Adwords, urmarind datele obtinute din mai multe platforme utilizate de oameni – de la Youtube, Gmail, Search sau reteaua de site-uri Display (GDN). Se pot segmenta vizitele oamenilor care au accesat site-ul doar de pe telefonul mobil si au petrecut mai mult de 2 minute pe site, sau doar oamenii dintr-un anumit oras intr-o anumita perioada.

Se pot crea segmente cu oamenii care vad clipuri video in canalul Youtube, se pot afisa anunturi personalizate abonatilor la newsletter, ajungand chiar sa putem identifica oamenii care au interactionat intr-o campanie, cu un anumit banner… si lista de optiuni disponibile devine limitata doar de imaginatia noastra. 

Google a anuntat lansarea Atribution pentru toamna 2017, o platforma pentru un concept cu care promite ca va revolutiona raportarea digitala, putand identifica eficienta fiecarui ‚touch digital’ utilizat de oameni in business-urile online, pentru ca este mai mult decat evident ca daca o retea sociala nu a generat in mod direct o actiune dorita pe site, cu siguranta a influentat acea actiune in mod indirect.

Facebook

Ofera acces la date foarte detaliate despre oameni si interactiunea lor in reteaua sociala. Se poate crea audienta cu cei care au vazut video-uri pe Instagram, cu cei care au interactionat in pagina de Facebook, sau cu abonatii la newsletter. Se mai pot afisa si mesaje specifice oamenilor care au renuntat in pagina cosul de comanda sau in alt pas al procesului de cumparaturi.

Despre Craft Interactive SRL
Agentie interactiva cu nucleu digital. Personalizam mixul ideal de solutii in marketing online, sa crestem performanta business-ului de care te ocupi. iti promitem!





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate