Cautare


12 Iunie 2018
Endava si Microsoft folosesc inteligenta artificiala, machine learning si bots pentru a dezvolta o versiune automata a platformei myITS

Endava si Microsoft isi consolideaza parteneriatul tehnologic prin implementarea unei solutii complexe pentru sistemul de suport Endava MyITS. Solutia a fost dezvoltata in cadrul unui hackathon axat pe tehnologiile Azure, Inteligenta Artificiala, Machine Learning, Boti si Servicii Cognitive. Initiativa a reunit experti Microsoft si echipe Endava din Bucuresti si Cluj-Napoca pentru o provocare de coding care a durat 3 zile.

Obiectivul competitiei organizate de cele doua companii a fost imbunatatirea sistemului de suport Endava MyITS cu functionalitati noi bazate pe Inteligenta Artificiala, precum dialoguri cu chatboti, si Machine Learning pentru a optimiza gestionarea solicitarilor de suport IT prin intermediul previziunilor analitice. 

“Proiectul este o dezvoltare fireasca a parteneriatului de 9 ani pe care il avem cu Endava, care are o comunitate de peste 140 de specialisti certificati Microsoft. Am repartizat provocarea de a implementa noile tehnologii Azure pentru a spori capacitatile platformei Endava MyITS intre doua echipe de specialisti Endava din Bucuresti si Cluj-Napoca. in timp ce prima echipa se axa pe folosirea tehnologiei Machine Learning pentru a explora modalitati noi de clasificare a solicitarilor primite de Service Desk, ceilalti specialisti incercau sa identifice modul in care chatbotii pot oferi raspunsuri bazate pe informatii relevante si solutii la problemele de acces”, a explicat Laurent Ellerbach, Technical Evangelist Manager, Microsoft.

Dupa 3 zile de coding, echipele Endava - Microsoft au creat solutii functionale bazate pe tehnologia Azure, care va fi utilizata in continuare in prototipuri de Inteligenta Artificiala dezvoltate de echipele de cercetare si dezvoltare, demo-uri si POC-uri (Proof Of Concept) pentru clienti, precum si pentru pregatirea terenului pentru o versiune automata a platformei Endava MyITS.

“Acest tip de exercitiu este foarte important, atat pentru capacitatea noastra de a inova prin utilizarea Inteligentei Artificiale, cat si pentru experienta practica cu unele dintre tehnologiile de ultima generatie dezvoltate de Microsoft. Pe langa dezvoltarea abilitatii noastre de livrare pentru proprii clienti, putem folosi rezultatele hackathonului pentru a imbunatati experienta fiecarui angajat in utilizarea aplicatiei MyITS si, astfel, imbunatatirea experientei lor in cadrul companiei”, a declarat Eoin Woods, Chief Technology Officer, Endava.

Clasificarea automatizata si prioritizarea reprezinta beneficiilor principale realizate in urma integrarii Inteligentei Artificiale. Alte beneficii includ reducerea costurilor prin automatizarea sarcinilor repetitive, o experienta imbunatatita a utilizatorilor finali oferita de timpul de raspuns mai rapid si cresterea satisfactiei tehnicienilor Service Desk prin eliminarea sarcinilor repetitive, care au, astfel, timp pentru a se concentra pe probleme complexe. Pe baza volumului actual de solicitari de Service Desk, cu ajutorul integrarii, doi analisti IT sunt scutiti in fiecare luna de atributii redundante. 

Implementarea chatbotilor ofera beneficii suplimentare prin integrarea bazei de informatii si automatizarea sarcinilor de baza. Asistenta imediata pe care aceasta implementare o poate oferi creste satisfactia utilizatorilor finali, reducand in acelasi timp volumul de munca al personalului IT responsabil de chat cu 12,5% pe zi.

Despre Endava

Endava este o companie de servicii IT privata, cu peste 17 ani de experienta in domeniu, lucrand cu unele dintre cele mai mari companii la nivel international din domeniile financiar-bancar, asigurari, telecomunicatii, media,technologie, si retail. Prin solutiile sale de Digital Evolution, Agile Transformation si Automation, Endava isi ajuta clientii sa atinga un nivel mai ridicat de interactivitate, flexibilitate si eficienta in activitea lor .

Endava are peste 4.600 de angajati in sediile sale din America de Nord, Europa de Vest si centre de livrare in Columbia, Argentina, Uruguay, Venezuela, Moldova, Romania, Macedonia, Serbia si Bulgaria.

Pe langa investitiile facute in consolidarea relatiilor de lunga durata cu clientii sai, Endava recunoaste importanta de a oferi angajatilor sai oportunitati de cariera. in acest fel, compania s-a pozitionat ca un angajator de top pentru cei mai talentati profesionisti IT. 





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate