Cautare


27 August 2007
ASCENTA intra pe piata auto

ASCENTA, divizia de consultanta si servicii IT a Grupului Softwin a lansat un serviciu unic pe piata locala, dedicat companiilor din sectorul auto.

Appointment Service vizeaza automatizarea si managementul aplicatiilor de drive-test, cu rezultate rapide �n privinta transformarii vizitelor la aceste teste, �n v�nzari concrete.

Potrivit unor studii din domeniu, 50% dintre potentialii clienti sunt influentati �n decizia de cumparare de impresiile cunoscutilor si de experientele traite pe parcursul unui drive test. �Daca analizam tendintele, este evident ca ne �ndreptam catre pietele occidentale. Cel mai important aspect, care conteaza pentru 90% dintre clientii unui dealer auto este abordarea lor de catre v�nzator. Cu c�t v�nzatorul va cunoaste mai bine clientul, cu at�t �i va stii mai bine nevoile si �l va determina mai repede sa ia decizia de cumparare�, precizeaza Horatiu Berdila, Director Comercial ASCENTA.

Appointment Service este serviciu din zona CRM, care are ca obiectiv gestionarea interactiunii dintre prospect si distribuitorul auto, �nainte si dupa realizarea drive-testului. Prin acest serviciu se pot centraliza toate cererile de Drive Test prin orice canal de comunicare (telefon, email sau web) si se pot initia invitatii la Drive Test potentialilor clienti interesati de achizitionarea unui autoturism.

Anterior, Call Center-ul efectueaza un prescoring cu prospectul, cu referire la motivul Drive Test-ului, ce asteptari are, care este situatia lui financiara, �n ce termen de timp doreste sa achizitioneze un autoturism s.a.m.d. De aici, volumul de informatii poate fi foarte mare si poate pregati v�nzatorul pentru �nt�lnirea cu clientul, dar totodata ofera informatii importante prin care pot defini asteptarile prospectului (daca autoturismul se ridica la asteptarile acestuia, ce puncte forte sau puncte slabe are masina s.a.m.d.).

Aceste informatii sunt disponibile �n format electronic, prin intermediul unei aplicatii specifice, dar si prin raportare periodica. Dupa caz, daca compania detine si o aplicatie CRM, procesul se simplifica prin integrarea cu aceasta.



Despre ASCENTA/Grupul Softwin

ASCENTA este brandul sub care activeaza, din noiembrie 2006, divizia de consultanta IT si solutii software specifice din cadrul Grupului Softwin.

Misiunea ASCENTA este de a oferi consultanta IT pe procese de business si solutii integrate companiilor si institutiilor din domeniile: administratie publica, asigurari, financiar-bancara, logistica-distributie, manufacturing, retail, telco si utilitati.

ASCENTA este o divizie cu peste 100 de specialisti de top: consultanti, dezvoltatori, project manageri, specialisti de calitate. ASCENTA continua experienta de peste 16 ani a Softwin �n domeniu si isi propune sa devina o forta pe piata regionala a solutiilor complexe de business bazate pe IT.



Sursa: Softwin.ro





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.
Newsletter

Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Bolyai nr.11 / Tg.Mures 540 064
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate